رمزگشایی از ۲۹ فقره سرقت کابل های برق در طرقبه شاندیز  ساخت دستگاه‌های تولید کمپوست برای استفاده خانگی انفجار مرگبار یک منزل مسکونی در قوچان + تصاویر (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) اعتراف تکان دهنده سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال ۵۹ داروی جدید تحت پوشش بیمه قرار گرفت شتابزدگی و عجله؛ علت ۸۴ درصد از حوادث برقی خراسان رضوی زمان برگزاری مجدد نوبت اول کنکور ۱۴۰۳ برای داوطلبان سیل‌زده خراسان جنوبی اعلام شد معمای پرونده خونین برادرکشی در مشهد (۱۱ اردیبهشت) معافیت مشمولان ۳۵ساله و دارای ۲فرزند از قانون بودجه حذف شد+سند سارق انباری خانه‌ها دستگیر شد جویدن ناخن با کدام اختلالات سلامت روان ارتباط دارد؟ حمله با شمشیر در لندن یک کشته و چند زخمی بر جای گذاشت نجات ۳ نفر از درون حریق منزل مسکونی توسط آتش نشانان مشهدی (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) راه اندازی «تاکسی هوایی» بین گناباد-مشهد درگیری ۲ همکلاسی در شوش رنگ خون گرفت (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) دستگیری ۵ شرور و مخل نظم و امنیت در مشهد
سرخط خبرها

پل‌های هوایی عامل وحشت زنان | تهدیدکنندگان با قمه توسط پلیس بازداشت شدند

  • کد خبر: ۹۴۷۶۶
  • ۱۵ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۸
پل‌های هوایی عامل وحشت زنان | تهدیدکنندگان با قمه توسط پلیس بازداشت شدند
فرمانده انتظامی مشهد گفت:زورگیران قمه به دست که با ترساندن بانوان زیرپل های هوایی ، کیف قاپی می‌کردند با تلاش نیروهای کلانتری شهید نواب صفوی مشهد به دام افتادند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ بررسی کارشناسی محتویات برخی از پرونده های زورگیری و کیف قاپی در مشهد نشان می داد که بیشتر بانوان کنار پل های هوایی عابر پیاده طعمه زورگیران قمه به دست شده اند.با افزایش گشت های نامحسوس انتظامی ، تعدادی از پل های هوایی زیر چتر اطلاعاتی پلیس قرار گرفت و نیروهای انتظامی با پوشش های مبدل زیر پل هایی مستقر شدند که احتمال وقوع جرم وجود داشت.

درحالی که عصر چهاردهم دی، هوا رو به تاریکی می رفت ناگهان دو جوان قمه به دست به سوی زنی هجوم بردند که در حال عبور از کنار پل هوایی بود.

زن جوان که از شدت ترس ، دست و پایش را گم کرده بود قبل از آن که عکس العملی نشان بدهد با دیدن تیغه قمه درجا میخکوب شد و یکی از سارقان خشن درحالی که کیف این زن را می قاپید ، او را با ضربه دست روی زمین انداخت.

سارق قمه به دست سپس از پله های پل هوایی بالا رفت تا در آن سوی خیابان سوار موتورسیکلت همدستش شود که در خلاف جهت حرکت خودروها منتظر وی ایستاده بود.

یکی از ماموران انتظامی با دیدن این صحنه بلافاصله خود را به بالای پل عابر پیاده رساند و با استفاده از فنون دفاع شخصی ، زورگیر 18ساله را به دام انداخت اما همدست وی با موتورسیکلت از محل گریخت.

با انتقال متهم به کلانتری ، بازجویی های تخصصی در دایره تجسس از وی آغاز شد که در نهایت زورگیر جوان همدست خود را به پلیس لو داد و به جرم خود اعتراف کردو گفت قمه را از خانه خودمان برداشتم تا با دوستم که موتورسیکلت داشت زورگیری کنیم. چون می دانستیم برای بانوان بالا آمدن از پله‌های پل عابر پیاده دشوار است، طعمه هایمان را کنار پل های هوایی انتخاب می کردیم و...

در پی اعترافات این جوان بلافاصله عملیات دستگیری همدست وی با دستورات ویژه قضایی آغاز شد.

منبع: خراسان

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->